COAALI és la coalició nascuda per promoure el reciclatge efectiu de productes d'alumini i acer lleuger, materials infinitament reciclables. A COAALI treballem per ampliar la capacitat de classificació, recollida i reciclatge d'aquests productes a ciutats pioneres d'Espanya, on s'impulsa la implantació de solucions tecnològiques innovadores. I Valencia juntament amb els municipis dels voltants, és la ciutat que encapçala aquest projecte.
Vols saber si al teu municipi ja pots reciclar l'alumini i l'acer lleuger al contenidor groc? Fes clic per desplegar la llista completa.
00València ciutat
POBLACIONS CONSORCI VALÈNCIA INTERIOR
01Ademuz
02Alborache
03Alcublas
04Alpuente
05Andilla
06Aras de los Olmos
07Benagéber
08Benaguasil
09Bétera
10Bugarra
11Buñol
12Calles
13Camporrobles
14Casas Altas
15Casas Bajas
16Casinos
17Castielfabib
18Caudete de las Fuentes
19Chelva
20Chera
21Cheste
22Chulilla
23Domeño
24Fuenterrobles
25Gátova
26Gestalgar
27Godelleta
28Higueruelas
29La Pobla de Vallbona
30La Yesa
31Llíria
32Loriguilla
33Losa del Obispo
34Macastre
35Millares
36Náquera
37Olocau
38Pedralba
39Puebla de San Miguel
40Requena
41Riba-roja de Túria
42Serra
43Siete Aguas
44Sinarcas
45Sot de Chera
46Titaguas
47Torrebaja
48Tuéjar
49Utiel
50Vallanca
51Venta del Moro
52Vilamarxant
53Villar del Arzobispo
54Villargordo del Cabriel
55Yátova
En el Llibre Verd trobaràs tota la informació sobre el projecte pilot de València i l’èxit dels resultats obtinguts després de dos anys de desenvolupament.
ANAR AL PROJECTETota la feina de COAALI es veu materialitzada en anunciar-se la col·laboració publicoprivada entre la Generalitat Valenciana, l'Ajuntament de València i Nespresso.
D'aquesta manera, València es converteix en la primera ciutat en què l'alumini i l'acer lleuger es poden reciclar amb facilitat depositant-los en el contenidor groc.
Es tracta d'una labor molt important que requereix una sèrie d'accions que l'ajudin a fer conèixer i difondre. Per això, vam posar fil a l'agulla.
El començament va ser una roda de premsa. . Així, es va donar el tret de sortida a la posada en marxa de les accions. Els mitjans es van fer ressò de la notícia gràcies a l'enviament d'una nota de premsa i infografies. Ja érem al carrer i teníem un lema:
Si tiene brillo, tíralo al amarillo.
Això va anar seguit d'una gran quantitat d'accions previstes en el pla estratègic que anaven component una campanya de 360º.
Vinils; campanya a les xarxes socials i a la web; accions a platges, piscines, places i centres comercials; diverses fases de bustiades; opis per tota la ciutat, i ruta pel sector HORECA, que van aconseguir un grandíssim impacte i una enorme repercussió entre la ciutadania de València.