PROJECTES PILOT

COAALI és la coalició nascuda per promoure el reciclatge efectiu de productes d'alumini i acer lleuger, materials infinitament reciclables. A COAALI treballem per ampliar la capacitat de classificació, recollida i reciclatge d'aquests productes a ciutats pioneres d'Espanya, on s'impulsa la implantació de solucions tecnològiques innovadores. I Valencia juntament amb els municipis dels voltants, és la ciutat que encapçala aquest projecte.

Vols saber si al teu municipi ja pots reciclar l'alumini i l'acer lleuger al contenidor groc? Fes clic per desplegar la llista completa.

MUNICIPIS ADHERITS A LA INICIATIVA

00València ciutat

POBLACIONS CONSORCI VALÈNCIA INTERIOR

01Ademuz

02Alborache

03Alcublas

04Alpuente

05Andilla

06Aras de los Olmos

07Benagéber

08Benaguasil

09Bétera

10Bugarra

11Buñol

12Calles

13Camporrobles

14Casas Altas

15Casas Bajas

16Casinos

17Castielfabib

18Caudete de las Fuentes

19Chelva

20Chera

21Cheste

22Chulilla

23Domeño

24Fuenterrobles

25Gátova

26Gestalgar

27Godelleta

28Higueruelas

29La Pobla de Vallbona

30La Yesa

31Llíria

32Loriguilla

33Losa del Obispo

34Macastre

35Millares

36Náquera

37Olocau

38Pedralba

39Puebla de San Miguel

40Requena

41Riba-roja de Túria

42Serra

43Siete Aguas

44Sinarcas

45Sot de Chera

46Titaguas

47Torrebaja

48Tuéjar

49Utiel

50Vallanca

51Venta del Moro

52Vilamarxant

53Villar del Arzobispo

54Villargordo del Cabriel

55Yátova

VALÈNCIA,
UN LLOC PIONER

En el Llibre Verd trobaràs tota la informació sobre el projecte pilot de València i l’èxit dels resultats obtinguts després de dos anys de desenvolupament.

ANAR AL PROJECTE

Tota la feina de COAALI es veu materialitzada en anunciar-se la col·laboració publicoprivada entre la Generalitat Valenciana, l'Ajuntament de València i Nespresso.

D'aquesta manera, València es converteix en la primera ciutat en què l'alumini i l'acer lleuger es poden reciclar amb facilitat depositant-los en el contenidor groc.

Es tracta d'una labor molt important que requereix una sèrie d'accions que l'ajudin a fer conèixer i difondre. Per això, vam posar fil a l'agulla.

El començament va ser una roda de premsa. . Així, es va donar el tret de sortida a la posada en marxa de les accions. Els mitjans es van fer ressò de la notícia gràcies a l'enviament d'una nota de premsa i infografies. Ja érem al carrer i teníem un lema:
Si tiene brillo, tíralo al amarillo.

Això va anar seguit d'una gran quantitat d'accions previstes en el pla estratègic que anaven component una campanya de 360º.

Vinils; campanya a les xarxes socials i a la web; accions a platges, piscines, places i centres comercials; diverses fases de bustiades; opis per tota la ciutat, i ruta pel sector HORECA, que van aconseguir un grandíssim impacte i una enorme repercussió entre la ciutadania de València.